Två super pass på två super fina hästar
DATUM: 2015-01-12 | TID: 22:27:35 | KATEGORI: Allmänt

Var lagom trött idag när jag skulle gå upp... Måndagar är inte den bästa dagen direkt så man får göra något bra av det dåliga helt enkelt ;) 

Har ridit två styckna super pass på baloo och Fancy. Mycket lydnat och bakben. Försöka få fram baloo så att han börjar att jobba och tagga ner Fancy så hon inte blir så speedad. Fancy gjorde jag mycket skänkelvikningar så att hon fick tänka på något annat en att busa runt. Och baloo skrittar jag i 10 min och driver sen på i traven så att han får börja komma igång lite och börjar frusta innan jag börjar jobba honom på böjd spår och "kortar upp honom". Galoppen är sjukt fin på honom nu. Kan verkligen jobba honom och han blir väldigt avslappnad och fin så traven sen  är sjuukt fin haha. Ja, jag hade ett bra pass idag ;)

Försöker just nu sova, lyssnar på Ed, bäst är han ju ;) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?