Duktig tjej idag
DATUM: 2015-01-22 | TID: 22:44:12 | KATEGORI: Allmänt

Blev ingen ridning på Baloo. Han har fortfarande bara tre skor + att han gick omkull i hagen idag. Men inget som man kan se eller känna på honom av det så tror att han e som vanligt. 
Fancy var skit fin idag! Fick till det "stödet" jag ville ha och vissa stunder jobbar hon på riktigt finnt med bakbenen. Jobbade på att få in båda bogarna så hon gärna skuter ut ytter i volterna. Så mycket grunder idag - men. Det är ju viktigast ;)  
Förövrigt så har jag kommit på ett till nyårs löfte. Jätte fånigt egentligen men det är att jag ska börja rida med långa läder. Hoppnörd som man är så rider jag helst med korta, men jag har märkt att det blir faktiskt mycket snyggare och bättre av att rida med långa. Så vi får väl se om jag klarar det ;)



♥ SKRIVET AV ɑ n n i k ɑ

Söt!

DATUM: 2015-01-23 | TID: 20:18:58
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?