analyserat men kommer inte fram till något?
DATUM: 2015-02-03 | TID: 22:09:12 | KATEGORI: Allmänt

Mådde lite bättre idag så jag åkte till skolan, men innan det så var jag i stallet och fixade allt till Baloo. Så mysigt att vara i stallet på morgonen ;)
 
Hade sen insläpp på eftermiddagen och sen var jag tvungen att bokstavligen kasta mig in i bilen för att åka till lagga då jag tog issas teorigrupp idag. Är så dålig på teori, eller iallafall att förklara för andra. Och hur pratar man i 20 min om ett träns? Fast dom barnen var faktiskt jätte gulliga och svarade på frågor och var inte helt knäpptysta haha ;)
 
Red sen fancy och hon var väääldigt pigg, fattar inet vart hon får sin energi ifrån? Och jag bli lite frustrerad för att hon vill inte ta inner skänkeln(hur jag en gör) och det är ju jag som gör fel på något vis men jag vet inte vad. Har suttit och analyserat halva kvällen men har inte kommit på något. Vill ju inte förstöra henne direkt men det känns som jag kommer göra det eftersom att jag kan ju typ ingenting om hur man rider en unghäst :/ Hon ska iallafall ridas imorgon, torsdag - vila, fredag - longering, lördag - hoppning, söndag- uteritt
 
Har någon något tips också på vad man kan göra för att få hästen att öppna munnen när man ska tränsa? Fancy vägrar att göra det och jag misstänker att det är pågrund av att hon håller på att tappa tänder. Ska be Mia kolla hennes mun imorgon.
 
söt är hon iallafall ♡




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?