Ombre
DATUM: 2014-09-29 | TID: 19:46:14 | KATEGORI: Allmänt

hej på er! Hur har ni haft det idag? Själv så fick jag och Anni lite sovmorgon innan stalltjänsten på morgonen. Så vi hjälpte till att mocka o.s.v. Innan vi gick och åt frukost och sen myste vi bara med hästarna i hagen <3 
 
Åkte sen hem för att senare åka till frisören. Färgade och klippte mitt hår och är grymt nöjd! Bästa Sofia klippte och färga och det blev sååå fint. Man kan tyvärr inte se så bra hur det ser ut på bild men ska försöka fixa något. Färgade iallafall en ombré fast bara längst upp i en rätt så mörk, brun färg av något slag haha. Det tog ca. 3 timmar så han läsa ttyp hälften av alla skvaller tidningar där haha ;)
 
Efter jag var klar där drog jag vidare till Baloo och ha fick vila idag då han gick hårt i helgen. Så fixade å honom och bara myste med honom, har saknat honom då jag inte har hunnit eller haft honom på över en vecka <3
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?