50%
DATUM: 2014-07-02 | TID: 10:09:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Som ni ser så har hööks rea. Super fina grejer för Super bra priser! :)
Här nere är lite saker som jag skulle vilja ha, men har lovat mig själv att spara mina pengar så det får vänta ;)
 
Ridstrumpor ifrån JH - Super sköna strumpor, har redan ett par sånna men skulle vilja ha ett par i lagga också. dock suger kvaliteten men nu när dom är billiga så kan man ju passa på ;)
 
Träns ifrån Claridge House - Jag tycker bara att detta träns är rätt enkelt och snyggt. Det var super bra pris på det innan och nu kostar den ju nästan ingenting för att vara ett träns. Bra basic träns bara ;)
 
 
Shabrak - Tycker detta är väldigt snyggt och enkelt med detaljerna i sidan, dock så krymper alla hööks shabrak i tvätten...
 
 
 
Tycker dessa pannband är såååå fina! Har det blå till Totte och det passar både till storhäst och ponny. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?