mål 2014 & 2015
DATUM: 2014-12-10 | TID: 15:18:49 | KATEGORI: Allmänt

Dressyren:

° Delta i en Lätt A (troligen i slutet av året) med över 30% ✔
 
° lära mig att få hyfsat bra galoppombyten ✔

°Bli placerad i en Lätt B:1 ✔
 
 
 
Hoppning:
 
° Debutera 100 cm(inte tävling) ✔
 
° Bli placerad i en Lätt C ✔
 
° Debutera en Lätt B med bra resultat ✔
 
 
Annat:

° Bli mindre rädd och våga göra lite mer saker ✔
 
° Ta vara på tiden med alla små ponnysar och rida dom så mycket som det går ✔

° Göra mycket mer i stallet, har varit jätte lat i år men tur att det finns flera år ;) ✔
 
 
 
Dessa mål satte jag i slutet av 2013 och jag har "klarat" alla! Är super nöjd då det var det här jag ville uppnå i år! 2015 då? 
 
Med Baloo så skulle jag vilja lära känna honom bättre och kunna rida honom bättre. Sen skulle det också vara kul att komma ut någonting med honom också, när allt sitter. Men det är inget mål utan när vi känner att det passar och att allt funkar.
 
I lagga så är det väl att få bättre resultat i Lätt B och kanske starta en lätt A med bättre resultat. EMn tror att jag väntar lite med den också för att kunna rida så bra som möjligt i Lätt B tills jag känner att det bli lätt ;) I hoppningen så är det att tävla L:B och bli placerad!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?