Julshow 2014
DATUM: 2014-12-20 | TID: 18:07:20 | KATEGORI: Allmänt

Precis kommit hem ifrån lagga. Både hjärnan och kroppen är sjukt trötta. Från att ha stressat med att få allt att funka till att inte behöva göra någonting. Både dansen och hoppningen gick super! Jag och Tova vann hoppningen, bästaaa ;) sen fixat till "avslutnings nummret" som jag hade ansvar för. Lite smått panik när alla stressar runt haha! 

Sitter i soffan och lyssnar på 1d, så skönt att ha 2 veckor att bara få vara i stallet. Jag och Eva pratade också lite innan jag åkte hem, om det blir som det vi pratade om kommer det bli sjuukt kul! Ska inte säga något en om det inte blir så ;)
Hade helt glömt bort att fota idag så nu får nöja er med den här bilden då jag var Anna ifrån Frost ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?