Årsresumé 2014
DATUM: 2015-01-01 | TID: 00:00:00 | KATEGORI: Allmänt

Nu kommer lite bilder ifrån mitt år ;)
 
Januari:
Startade året med att vinna Silverdressyren på fina lilla Mulle!
blev även lite shopping i stockholm med tjejerna
Blev också en potoshoot med Ally♡
Vi löshoppade även totte för första gången då han skötte sig super och sluthöjden han hoppade på blev 1,30! Min duttia häst :*
såg "känn ingen sorg" och förälskade mig i hååååååkaaaaaan! Han är ju bara för bäst ;)
 
Första ridskolecuppen för 2014 då jag fick en så sjuuukt fin häst vid namn Vilja, hon och jag var verkligen som handen i hansken. Tävlingen slutade iallafall med att vi kom trea :)
Februari:
 Det var alla hjärtans dag som var så sjukt rolig! 
,
Det var ridskolecuppen igen på upk då jag följde med som "mini fotograf" ;)
Kom 3:a i klubbdressyren på finaste Mulle♡
Älskade Totte blev halt :((((( 
Mars:
 Vann inviduellt på en utbytestävling mot sigtuna :)
Hade en liten potoshoot med ally :)
fotade Fancy och Sofia på deras första pay and ride
hade en allmänt bra foto-månad :)
Fotade mycket bilder på finaste killen + att vi fick veta varför han var "halt"
Red finaste Macho och lärde mig hur man gör öppnor
 
Tittade tillbaka på bilder ifrån sommaren, saknar!
April:
 Ally blev halt…
…fick då jätte många mysiga stunder och vi blev mer "tighta" ♡
Miljötränade Totte i lagga och han var super duktig :)
Tog grönt kort :) :) :) :) :)
 
Fick 2 styckna baby lips sponsrade ifrån maybelline new york/bogg.se! :)
 
Maj:
 
 
Blev medryttare på ett litet fullblod vid namn Baloo :) <3
 
fick lära känna och rida en av mina "drömhästar" som hette Willow som tyvärr bytte stall sen :'(
 
Det blev sommarväder helt plötsligt och shortsen fick man rota fram ;)
 
Vann en privatlektion för bästa Sofia och det var så jävla kul! Bästa lektionen jag har haft och Ally var så fin♡
 
JUNI:
 
Var hästskötare åt Maya och Fancy på deras tredje tävling. Agerade då lite fotograf också ;)
 Skrev på en namninsamling för att få hårdare straff för att man bestraffar hästarna.
Övade mycket "gymnastik" hemma haha :')
Slutade 6:an och det blev mycket tårar på den avslutningen då jag sa hejdå till min underbara klass!
 JAG VAR OCH SÅG VÄRLDENS FINASTE KILLAR!!!!!! ONE DIRECTION!!!! DET VAR VÄRLDENS UNDERBARASTE, BÄSTASTE OCH BARE EN HELT AMEZOME KONSERT! DAGEN EFTER SÅ ÅKTE JAG OCH FELICIA TILL ARLANDA OCH VI SÅG DOM DÄR!!!!!! FATTAR NI VÅ SÅG DOM OCH VAR TYP 5  METER IFRÅN DOM!!!! 2 AV VÄRLDENS UNDERBARASTE DAGAR!
OCH HARRY ÄR JU BARA SÅ AHJWKTVXRYUETWRUWEOYQ SNYGG, MAN VILL JU BARA GRÅTA NÄR MAN SER HONOM, JUSST DET JAG GJORDE…
 
 
 
Mina älsklingar blev tagna av räven :'(((((((((((((((((((((( + salt me hittade ingen bild :(
 
 
Flög ifrån regniga sverige till mulniga Hamburg för tat sedan åka mot Kroatien! Köpte också The fault In our stars av John Green som verkligen är super bra! Rekomenderar verkligen!
 
JULI :
 
 
Tillbringade 10 dagar i underbara Kroatien <3
 
Bloggen fick en ny design :)
Var mycket med Ellen <3 <3 <3
 
En månad sen konserten :'(((((
 
Hängde såklart med mina 2 bästa vänner, Felicia och Tova. Älskar er <3 <3 <3
 
åkte till furuvik och fotade massa <3
→→→→→→→→→→ #1yearofBSE och #4yearsof1d ←←←←←←←
 
så sahjsgvayudfsgdf stolt!!!!!!!!!!
 
Augusti: 
 
 
fotade massa fina bilder på mig och Baloo <3
 
Hjälpte till på laggas ridläger i 2 veckor, red hem Ally och myste med alla hästar bara <3
 
Började i ny skola och hade turen att träffa värdens underbaraste människor!
Hoppade fina Zanzi vilket gick super!!!
Världens sötaste powniee och bästa reklamen ;)
#3yearsofwmyb MINA KILLAR ASSÅ AHJLGOGFBCGOSGFEYGFHDGFHJ VA SMÅÅÅÅÅ!!!!!
 
September:
 11/9-01 :'(
Tävlade Mulle i Lätt B:1 vilket gick, skit... Debuterade även lätt A:1 med Macho !
Fotade mycket bilder på bl.a Ally <3 <3 <3
Blev sponsrad av caseapp.se <3
Nialls födelsedag!♡♡♡
hängde med Ellie ♡♡♡
 September:

 
inget speciellt hände, skolan och hästarna rullade på som vanligt
oktober:
 
Hösten började, jag fyllde 13, red DM, hade börjad rida Baloo mer och mer nu.
 November:
ja vad ska man säga...
 
Fotade Fannys fina lilla vovve Asta <3 <3 <3
Gick med i US och hade aktiviteter ;)
Började träna för Emelie Änges :)
<3
Vera fyllde år så hon firades av alla oss med en middag på dragon palace <3
Kom 2:a i KM dressyr på lagga med bästa Mulle! :)
 
December:
 
fotades en hel del när snön låg på marken ;)
julen och ett nytt år närmade sig...
 
julafton!
mystes mycket med alla hästisarna i snön <3
puss-kalas med totte ;)
började rida lilla fancy <3 <3 <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?