Självförtroendet på 0
DATUM: 2014-08-31 | TID: 20:42:36 | KATEGORI: Allmänt

Var uppe tidigt idag för att åka till Jälla och vara funktionär på Laggas tävling samt fota lite. Bilderna kommer ni få se sen :)
 
Red sen Baloo och det gick skit. Det är ju inte rolig när det går dåligt någon gång men nu så har det gått dåligt i ett halv år både på Baloo och på lagga. Och då känner man tillslut bara att -Varför går jag det här? Så kände jag idag och jag travade och skrittade av Baloo direkt för att, jag VILL INTE rida om jag är på ett sådant humör. För jag vill inte smitta av det på hästen och då är det lika bra att sluta. Sen så började jag grina för att jag tyckte så synd om Baloo som är tvungen att ha mig på ryggen. För jag tycker inte att det är kul att rida längre, det är det som är så hemskt. Mitt självförtroende ligger på 0 just nu och det känns inte roligt. Jag skulle ha tävlat Baloo nästa helg på en liten mini-tävling i vårat stall men kommer inte göra det längre då det verkligen inte känns bra.
Så har ni några tips? För att få tillbaka självförtroendet igen?
 
 

♥ SKRIVET AV Emma

Du är duktig och det ser bra ut när du rider. Fortsätt träna så kommer det att lösa sig, gör det som du tycker är lätt i ridningen så att du känner att det går bra tills du sen kan börja göra det lite svårare när du byggt upp självkänslan lite :)

Svar: Tack <3 <3 <3
ida kelam

DATUM: 2014-08-31 | TID: 21:55:44



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?