Tbt
DATUM: 2015-01-15 | TID: 22:00:35 | KATEGORI: Allmänt

Torsdag, är alltid trött idag. Varför vet jag inte då vi har ett väldigt lugnt schema och slutar klockan 2. Körde spinning på idrotten idag, As jobbigt då jag har 0 kondis haha ;) Har också haft Musik estet och jag skulle spela piano och har inte gjort det på jag vet inte hur länge, så lite stelt blev det ;)
 
Åkte till Baloo efter skolan, hade insläppet idag med mamma så har fixat det, mockat och gjort maten till baloo och pussat massa på honom. Testade att tömköra Totte lite också. Är sååå dålig på att tömköra! Skit svårt är det så det är väl bra att jag får lära mig någon gång haha.
 
Vi kör en liten ful tbt ifrån i somras på hästens dag. Fina Macho!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?