"semel-wrapen"
DATUM: 2015-01-30 | TID: 21:58:14 | KATEGORI: Allmänt

Så skönt med helg, vill sova haha. Men på mina helger så blir det aldrig att jag sover ut ändå, men så är det att vara hästtjej ;) Fancy skulle ha longeats idag så åkte dit o.s.v. Me sen skulle ridhuset vara upptaget hela kvällen så hon fick massa pussar och en vila idag så kör vi imorgon och på söndag istället :)
Jag och tilda drog till hööks efter skolan. Innan så stannande vi till på landings då båda är rätt så stora fan av semlor, sååå då måste vi ju såklart testa "semel-wrapen" Tyckte den faktskit var mycket godare en vanliga klassiska semlor :) Och gissa vad?! Min dator är tillbaka! Har varit utan den i över en månad nu så nu så kan jag ladda över massa bilder igen o.s.v. Lycka! ;)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?