"man blir trött av att vara ute i snön"
DATUM: 2015-01-11 | TID: 20:24:41 | KATEGORI: Allmänt

fancy har varit jäkligt pigg dom här två senaste dagarna. Krullar ihop sig, börjar trippa och om man driver på så drar hon iväg. kul... Men igår så red jag henne på lektion och i början var hon, ja men så som jag skrev men lugnare eller vad man ska kalla det. Men i slutet efter många övergångar så blev hon riktigt fin! Hon var väldigt fin i galoppen också! Idag ja, hon var mer i luften en nere på marken. Och väldigt väldigt pigg. Kändes som att sitta på en liten tickande bomb som snart skulle explodera eller något haha ;) Och då kände jag inte att jag ville sitta på hennes rygg när det inte var någon vuxen där så jag hoppade av och släppte henne i rudhuset, snacka om energin hon hade ;) 
 
Sov över hos Felcia med issa och tova, mys <3 Vi typ städade haha vi har världens tråkigaste liv, vi vet men vafan haha jag älskar att städa(inte hemma...) Det har ju snöat både igår och idag så var också ute i snön halva kvällen ;) 
Idag så har baloo och lite andra hästar löshoppats. Tycker det är jätte kul att se när hästarna hoppar utan ryttare på ryggen. Kul att kolla på deras hopptekniker ;)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?