"Lagom"
DATUM: 2015-01-27 | TID: 23:03:37 | KATEGORI: Allmänt

Tisdag, hur kul är egentligen tisdagar? Jag personligen hatar tisdagar. Inte för vi har dåligt schema eller något sånt, utan för att det är inte så tråkigt som måndagar och flera mil bort ifrån helgen. Bara lagom lixom. Jag hatar när sakar är lagom haha tycker det är skit störande, bra att man bor i Sverige. Lite sådär lagom bra ;) 

Men iallafall så har den här gråa och tråkiga tisdagen ändå bjudit på lite bra saker. Red Fancy först idag och hon var super fin! Pigg men fick henne att ta den energin till bakbenen istället. Galoppen var super fin idag. Hon brukar annars bli lite springig men idag så kunde jag verkligen jobba henne i galoppen och hon väntade på mina hjälper, dutti tjej <3

Hoppade sen Macho. Har inte ridit honom sen julshowen och det gick på typ en kvart så det var kul att få rida honom "lite ordentligt" idag :) Märkte idag hur mycket starkare och skickligare jag har blivit av att fått rida så många olika hästar och verkligen fått rida. Han var super fin och han är faktiskt väldigt rolig att rida, har tyckt att han har varit lite tråkig att rida då han är så lydig men om man vill rida honom är det inte lika enkelt ;) han var iallafall också skit duktig :)






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?