Från en pigg häst till en lat
DATUM: 2015-01-13 | TID: 22:32:42 | KATEGORI: Allmänt

Sovmorgon idag men ändå upp i vanlig tid för att vara hos tandläkaren klockan 8, ja vad kul... Men kommer troligtvis att slippa tandställning vilket är super skönt! 
Är helt slut efter ett ben pass + att ha ridit två hästar. Fancy var sjukt fin idag. Jobbade på samma saker som igår och visst, hon eldar på lite i galoppen men man kan inte få allt ;) duktig var hon iallafall så nu väntar två dagars vila för henne :) hoppade sen Leo på hoppträningen, från en pigg häst till en seg på mindre en 15 min haha men omväxling är bra ;) fast idag fick jag fram honom väldigt bra faktiskt. Vi jobbade med att få med oss yttersidan i snäva svängar och Leo är väldigt stor och väldigt tung och är väl inte den smidigaste hästen och jag är inte så duktig på honom så att jag kan sköta alla spakar ;) men är nöjd iallafall! 
Är helt död nu. Men har massa plugg att göra så vi hörs imorgon :)
På tyskan hehe ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?