2 dagar med 4 bra ridpass!
DATUM: 2015-01-25 | TID: 22:23:37 | KATEGORI: Allmänt

Red Stickan och Fancy igår. Båda var super duktiga och fick till en så fin galopp på Fancy! Stickan är inne i någon liten fas nu då han är, ja lite dryg helt enkelt ;) Men det gick ändå super bra på lektionen! Tycker jätte mycket om att rida Stickan, min typ av häst. Pigg och busig men ändå fint steg och ambitiös :) Har suttit på 3 möten sen då det var årsmöte, skötarmöte och usek möte. blev skötare på Ally iår och blev så himla glad men en annan tjej som också ville bli fick bli istället då hon såg så ledsen ut. Jag vet ju själv hur jag kände förra året ;) Felicia som också hos mig.
 
Idag så har Fancy och Baloo ridits. Hoppade fancy och hon var jätte duktig. Pigg och lite ofokuserad i början men efter ett tag släppte det. Jag hoppade samma "bana" som förra gången och hon var lika duktig idag! :) Baloo var också riktigt riktigt fin. Känns som om jag har börjat hittat alla knapparna nu och jag vet liksom hur jag ska göra, det tog bara 9 månader ;)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?