både bra och dåliga pass
DATUM: 2015-02-01 | TID: 22:21:11 | KATEGORI: Allmänt

Igår sov jag hos Tova med Issa och Felicia, vi hade det så sjukt kul haha. Innan det så var jag i lagga(as usual) och på lektionen red jag Caisa vilket gick sådär. Vi övade på galoppfattningar och hon blev jätte taggat av det men på slutet så började hon slappna av :) Red Fancy efter det, hon var såå fiin!!! Tog jätte bra stöd och jobbade på super med bakbenen och sköt inte ut bogarna och gick fram för skänkeln men sprang inte iväg ;) Hade en så bra känsla igenom hela ridpasset!
 
Idag så hoppade jag henne och eftersom hon har börjat få lite mer kondition nu så börjar hon testa lite mer. Hon blir också liet mera taggad på hindrerna fast än så länge så är det ingen fara med det då hon inet rusar på dom. Men iallafall så har hon börjat sluta lyssna på innerskänkeln så man får bli lite hård mot henne men jag vill ju kunna göra så små hjälper som möjligt så nästa vecka är det massa grund. 
Red Baloo för Annika idag. Det gick super bra! Vi övade på att sitta ner i traven(han tycker inte det är skönt så han blir lätt spänd), Halter, vända rätt upp och få honom helt rak(svårare en man tror) och massa annat. Super kul och han var jätte duktig. Imorgon så ska Fancy vila och eftersom jag inte har Baloo längre på måndagar så ska jag rida Totte! Har inte ridit honom på flera månader då jag inte haft tid men imorgon så ska jag troligtvis göra det :)
 
idag fyller också Harry 21 år! Fatta vad gammal egentligen? Han var lixom 7 när jag föddes, känns så skumt på något vis. Också att man "känner" och vet så mycket om en person fast man aldrig har träffat den, DET om något är faktikt lite läskigt. jaja skit samma, Harry fyller iallafall år idag och ville bara skriva det för att ja, om ni inte vet det så hör det ju typ till allmänbildningen att veta det ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?