Lagga dag
DATUM: 2014-05-31 | TID: 18:04:20 | KATEGORI: Allmänt

Tjenixen! Idag så har jag bara varit i lagga och hjälpt till lite inför hästens dag imorgon. Jag ska ju vara med på hoppningen och fick veta att jag ska ha Macho vilket ska bli super kul! Hoppas bara han inte rullar sig :|

Sen så frågade Hanna om jag kunde spela Åke i "öppningsnummeret" (temat är lagga 50 år och Åke och Eva äger ridskolan så då ska vi spela dom för 50 år sen) vilket ska bli super kul, är as taggad haha. Så det jag håller på med nu är att odla skägg…

Nej jag är just nu hos Sally och vi har fått städa upp efter hennes brorsor som har haft vatten krig, de kollar på film just nu så nu är det lugnt iallafall, haha.




♥ SKRIVET AV Julia

Jag hade kommit på hästens dag om jag visste att det var idag..

DATUM: 2014-06-01 | TID: 10:53:41
BLOGG/HEMSIDA: http://isisar.blo.gg



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?