När allt vänder
DATUM: 2014-12-10 | TID: 22:15:51 | KATEGORI: Baloo

Bytte tid med Sofia så tränade 19:30 istället. Så har varit i stallet sen 4 ungefär ;) 

Träningen gick riktigt bra. Han kändes pigg och rätt fin i uppvärmningen och nu rider jag halva lektionen och Annika halva. Jag tränade program ridning idag och red då lätt b1an . Skulle först rida utan stigbyglar vilket baloo inte gillar och jag är väl inte så stort fan av det heller ;) men första rundan gick lite sådär. Bör jag spänner mig så blir han också spänd och då är det två pinnar som går runt där haha ;) men red lätt sista och han blev jätte fin. Galoppen sitter super bra nu! Skit fin i slutet verkligen! Så jag är nöjd och jag tror att den lilla sjöblöta knäppisen också var rätt nöjd ;)







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?