Startade 2015 på bästa sett!
DATUM: 2015-01-01 | TID: 20:52:35 | KATEGORI: Allmänt

Startade 2015 på bästa sätt. Lägga sig sen och vafan sent hemma hos Tova och sedan ett sjukt bra ridpass! Fancy var sjukt fin idag. Tror vilan gjorde susen för henne ;) linjerade henne innan för att kolla om hon skulle vara dampig eller inte ;) joggade henne och gjorde den vanliga uppvärmningen ---> skritta 10 min - jobba henne i skritten - trava i ett lugnt tempo - mycket olika övningar - när hon är avslappnad så galopperar jag - skritt - galopp i anda varvet -avtravning - skritt. Typ så ser ett pass ut för oss. Och idag kunde jag även få henne att söka sig lite nedåt i galoppen! Sammanfattning av allt så gick det bättre en mina förväntningar ;)
idag var hon dyr haha ;) nej men ser ni va söt??!!! Igga flätorna haha ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?