En bra Tisdag
DATUM: 2015-01-20 | TID: 22:54:05 | KATEGORI: Allmänt

Gick 2 h i skolan idag. Började 10 och slutade 12, rätt så skönt ;) ;) ;) åkte till lagga sen och hjälpte till lite där innan jag gjorde iordning Fancy då Johanna skulle rida henne idag. Var faktiskt jätte kul att kolla på och se vad hon gör och att Johanna också förklarar hur hon gör o.s.v Mycket lärorikt och väldigt kul. Tycker det är viktigt att se sin häst ifrån marken, hur den jobbar både med och utan ryttare. Jag hoppade sen upp och red lite också, hon var så fin! Behöver jag säga mer? Nej men hon blev verkligen så himla himla fin i slutet! Imorgon så ska jag rida ett lite lugnare pass om jag hinner. Annars longerat jag nog eller tömkör, slutar 1 imorgon så om jag åker direkt efter skolan så kanske jag kan hinna rida ut innan det blir mörkt, hmm... Jaja vi får se helt enkelt :)



♥ SKRIVET AV ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack :)
ida kelam

DATUM: 2015-01-21 | TID: 13:05:56
BLOGG/HEMSIDA: http://blogofphoto.webblogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?