den där lilla...
DATUM: 2015-02-07 | TID: 20:10:47 | KATEGORI: Allmänt

Red Fancy imorse, skulle hoppa och då testade vi en annan sadel som vi tänkte skulle sitte bättre. Det gjorde den inte så hon fick lite panik när jag skulle börja trava så fick springa in och hämta den sadeln hon brukar ha. Sen när vi skulle galoppera så började hon bocka så då drev jag på henne och då sparkade hon in i väggen och ville halvt inte stödja på vänster bakben sen. Så fick leda in henne i stallet och kolla det. Hon var lite varm och svullen i ballen/ballgropen, kul... Men Johanna och Emma kollade henne lite senare och sa att hon inte är halt. Tur! :) Så imorgon så ska jag bara longera henne hade jag tänkt :)
Fick rida Mscho istället på en annan lektion istället vilket var super snällt! Där så övade vi på framdelsvändningar och skänkelvikningar. Macho var faktiskt väldigt fin men skulle velat fått me liiite mera bakben ;)
 
Åkte hem runt ett då jag skulle "passa" min lillebror, inte kanske det roligaste man gör på en lördag men har fått lite gjort iallafall ;)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?