2 favoriter
DATUM: 2015-02-05 | TID: 21:39:58 | KATEGORI: Allmänt

Är så trött! Varit igång hela dagen och även fast jag slutar 2 så är jag alltif lika trött på kvällen. Gjorde ett analysprov idag på religionen som gick såå dåligt. usch, är inte alls nöjd.
Red Baloo idag också. Jobbade inte så hårt då han gick rätt hårt igår, men fokusen låg på att få med bakbenen. Han var så fin! Gjorde det som vi övade på i söndags. Halter, igångsättningar, 10 m volter etc. framför allt att jag ska ha en "hög hand" eller där handen ska vara egentligen men jag har en tendens att ta ner handen och då blir man mycket lättare hård i handen och på honom så måste man vara jätte mjuk och väldigt följsam. Så fokus på både honom och mig :)
 
Nej jag tror att jag måste gå och sova nu haha! Ses imorgon :)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?