LILLEBROR
DATUM: 2014-07-29 | TID: 20:15:58 | KATEGORI: Allmänt

heej på er! Är hemma ifrån landet nu. Har fått öroninflammation så vaknade x antal gånger under natten. Ena gången vaknade jag vid 5 och då skulle jag gå på toa och såg då att det var sjukt fint ljus ute så jag sprang upp, hämtade kameran, tog mig ut på åkern och skuttade runt där(haha jag tänkte seriöst att jag var en kanin:') och lite av resultatet ser ni i inlägget under ;)
 
Var i stallet och fixade till Baloo idag också. Det var så sjuuukt varmt idag så det kändes som jag skulle svimma typ vilken sekund som helst. Hade insläppet idag också så var helt död efter. Red inte Baloo idag pågrund av att jag var, halvt död ;) 
 
 

♥ SKRIVET AV Matilda Blomqvist

vilka fina bilder och underbart ljus! :)

Svar: Tack! :)
ida kelam

DATUM: 2014-08-01 | TID: 23:18:09
BLOGG/HEMSIDA: http://matildablomqvist.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?