helt sjukt(både gårdagen & min förkylning)
DATUM: 2014-12-06 | TID: 21:43:16 | KATEGORI: Allmänt

Det var helt sjukt igår. Jag var så sjukt glad, lite besviken, halv döv, stressad men jag hade så jävla kul och har inte fattat allt en. 
Vi kom dit vid 5(?) och det skulle va typ meet and greet halv och det stog ingen stans vart vi skulle så vi typ försökte leta efter någon som viste vad vi skulle men typ ingen visste så jag blev så jäkla stressad när det bara var 10 min kvar men då hittade vi någon som viste vart vi skulle. Där så åt vi typ i 5 min och sen kom idolerna in(vi hade vip) och det var så typiskt för de typ gick in och sen ut typ direkt. Sen skulle vi gå och sätt aoss på våra platser och vi trode ju att vi skulle sitta nere på parkett eftersom vi ändå hade betalat jäkligt mycket pengar för biljetterna. Men de visade oss till ena långsidan, asså vi hade ju bra platser men plev ändå lite typ förvånad haha! Sen var det massa underhållning och Lisa och Molly sjöng o.s.v. Sen kom 1d in och alla började skrika och jag fattde typ inte någonting men typ stod och skrek jag med, hjärnan hängde inte med kroppen. Jag fattade inte att de stod 6 m framför mig förnst efter då jag började grina, fåniga jag ;) Helt sjuk kväll även om man inte kan tro att det var så hjdlhslfgyagfcsa as bra bara för att se dom framföra en låt. Lisa var också värd att vinna då hon var sjuuuukt bar live också!
Idag, Hoppade lille Pontus idag. Han var jäkligt pigg och jag kände mig väldigt stor på honom ;) Men han var väldigt fram och super super fon och snäll ;) Vi körde lite tävling och jag kom 2:a! Lille B-ponnys mot stor hästarna ;) Nej men super duktig!
 
Vid 4 åkte jag och några andra tjejer till sigtuna för att vara med på deras julshow för att dansa( alla bara whaaaat!!! Ska du dansaaa???) gick faktiskt rätt så bra fast jag typ frös halvt ihjäl.
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?